Welkom op mijn reisblog!

7 januari 2014 - Reeuwijk, Nederland

Welkom op mijn reisblog! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis.

Afgelopen weekend ben ik verhuist vanaf mijn kamer op de Westermarkt in A'dam. Met een geslaagd oud & nieuw feestje kwam er einde aan drie mooie jaren daar. Ik heb er een hele mooie tijd gehad, maar ben ook toe aan een nieuw avontuur. Het idee zweefde al lange tijd door mijn hoofd en kwam in stroomversnelling nadat deze herfst mijn contract niet werd verlengd. Op naar Azië dus! Het plan is om eerst ruim zes weken door Thailand te trekken om daarna in vier weken vooral mountainbikend door de Himalaya in Nepal te trekken.

Morgen is het dan zover!! 's Middags vertrek ik vanaf Zaventem richting Bangkok om daar de volgende dag in een cultuurshock te gaan belanden. Het wordt mijn eerste keer Azië. Ik ben ontzettend benieuwd hoe de mensen daar leven, werken, eten, hun geloof volgen, maar bovenal ga ik toch vooral genieten. Genieten van de mensen daar, de drukte, de rust (vooral in mijn kop denk ik dan;), de cultuur en de natuur. Genieten van een leven waarin je even niets moet.

Tot snel!

1. Reislogger:
    2 januari 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!